KAMAHERBS – Ubat Kuat dari Negeri Hindi

Tribulus Max
Supplemen Untuk Zakar Lebih Kuat

PROMOSI RAYA 2016

BELI 2 BOTOL FREE 2 BOTOL!!!

STOK TERHAD!

*Promosi free 2 botol adalah hanya untuk anda yg beli sekarang sahaja dan kami akan poslaju selepas cuti hari raya.

*Lepas Raya dah tak ada promosi ini.

TRIBULUS MAX – BESAR | TAHAN LAMA | PANJANG
Miliki Zakar yang Besar, Panjang, Keras dan Tahan Lama.

Hanya perlu amalkan 2 biji TRIBULUS MAX setiap hari.

100% HERBA BUATAN TEMPATAN.
MENGGUNAKAN HERBA BERKUALITI TINGGI.
100% DIJAMIN & TERBUKTI berkesan!
TANPA BAHAN KIMIA!
TANPA BAHAN PENGAWET!
MUDAH DIGUNA

ubat kuat tribulus max

Bahan yang terkandung dalam TRIBULUS MAX dan Fungsinya:

Tribulus Teresterris:

Tribulus-Terrestris tribulus max

Tribulus Terrestris termasuk tumbuhan subtropika yang berasal dari kawasan Mediteranian.Buah dari tumbuhan ini sangat keras dan berduri tajam.

Tribulus diyakini mampu menambah kejantanan lelaki dengan cara meningkatkan kadar hormon testosteron dalam tubuh.

Testosteron adalah jenis hormon pada lelaki yang berperanan penting dalam pertumbuhan otot, kekerasan otot dan ketahanan otot (zakar juga otot).

Kadar testosteron dalam tubuh yang rendah dapat menimbulkan gejala-gejala penurunan fungsi seksual diantaranya penurunan libido, kurang minat seks, kurang keras apabila stim, pancut terlalu awal, dan lain-lain masalah dalaman malah luaran.

Salah satu cara untuk mengatasi hal tersebut ialah dengan memberikan hormon testosteron, namun cara lain yang lebih semulajadi dan selamat adalah dengan mengamalkan pengambilan herba Tribulus Terrestris.
Tongkat Ali:

tongkat ali tribulus max

Eurycoma longifolia daripada famili Simaraubaceae. Tongkat ali juga dikenali sebagai penawar pahit, bedara pahit, bedara putih, bedara merah,hempedu pahit, payung ali, tongkat baginda, muntah bumi, petala bumi, akar jangat semang, tongkat rasul, dan setunjang bumi.

Tongkat ali merupakan sejenis tumbuhan yang dikatakan mempunyai bahan bagi membantu lelaki yang menghadapi masalah syahwat.

Tongkat ali terkenal kerana mempunyai kesan afrodisiak (penggalak seks).

ubat kuat tribulus max order

Bahan aktif dalam tongkat ali adalah Glyco Saponinsdan Eurypeptides. Eurypeptides adalah rantaian besar asid amino yang bertanggungjawab bagi kesan peningkatan testosterone dalam tongkat ali dimana ia berfungsi sebagai pembesar dan pemanjangan otot.
British Journal of Sports Medicine pernah menerbitkan keputusan kajian saintifik pada 2003,

yang menunjukkan Eurycoma longifolia telah mengakibatkan peningkatan saiz dan kekuatan otot.

  • Meningkatkan nafsu seks anda.
    Meningkatkan fungsi seks anda.
    Meningkatkan hormon “testosterone”, iaitu hormon kelakian.
    Dengan kandungan protodiocsin dapat meningkatkan kekerasan zakar.
    Memperbaiki fungsi organ reproduksi laki-laki atau wanita.
    Meningkatkan kesuburan.
    Meningkatkan sistem imunisasi tubuh.

Apa Kelebihan Tribulus Max?

  • Memangjangkan Zakar (1 botol boleh tambah 1cm)
    Membesarkan Zakar (zakar jadi lebih besar dan keras)
    Menjadikan Tahan Lebih Lama Ketika Bersama
    Air Mani Jadi Lebih Likat
    Aliran Darah di Zakar Sentiasa Lancar
    Badan Sentiasa Bertenaga
    Menjadikan Otot-otot Mudah Terbina
    Meningkatkan Imunisasi Badan
    Meningkatkan TESTERONE Dalam Badan

ubat kuat tribulus max order

Cara Makan Tribulus Max

Cara makan Tribulus Max sangat mudah.

Amalkan sehari makan 2 biji pada waktu pagi selepas sarapan.

Jika anda mahu melakukan seks pada hari tersebut, perlu makan lagi 2 biji 1 jam sebelum anda melakukan seks.

Kesan jangka pendek Tribulus Max boleh dilihat dalam 3 hari paling lewat.

Anda akan rasa zakar mudah keras, pengkerasan zakar jadi maksima.

Kesan jangka panjang pula, otot zakar akan mula memanjang dan menebal.

Testimoni Tribulus Max

testimoni ubat kuat tribulus max 2

testimoni ubat kuat tribulus max 3

testimoni ubat kuat tribulus max 4

testimoni ubat kuat tribulus max

Beli Tribulus Max Sekarang!

Cepat Order Tribulus Max sekarang. Stok hanya ada 170 botol sahaja. Harga sebotol Rm 150, untuk 30 orang terawal yang whatsapp saya, saya akan bagi promosi buy 2 free 2.

Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206
Whatsapp “TRIBULUS MAX” ke +6011-11577 206

 ubat kuat tribulus max order

PROMOSI RAYA 2016

BELI 2 BOTOL FREE 2 BOTOL!!

KAMA HERBS – Ubat Kuat dari Negeri Hindi

KAMA HERB

KAMA HERBS

UBAT KUATTAHAN LAMA

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI CABARAN DI BAWAH……………………….??????

  • LEMAH TENAGA BATIN
  • SUDAH LAMA BERKAHWIN TAPI BELUM DAPAT ANAK
  • sudah mencuba banyak kaedah tapi masih belum mendapat kepuasan dalam hubungan suami isteri
  • ALAT KELAMIN ANDA LEMAH
  • ALAT KELAMINNYA TIDAK TEGANG DAN LEMBIK
  • ALAT KELAAMINNYA TIDAK TAHAN LAMA DAN CEPAT PANCUT
  • ALAT KELAMINNYA KUAT TAPI NAK KUAT LAGI…
  • ALAT KELAMINNYA TEGANG TAPI CEPAT TERPANCUT
  • INGIN ALAT KELAMIN YANG BESAR, PANJANG DAN TAJAM.
  • INGIN HEBAT DI RANJANG
  • MALU UNTUK MEMBELI PRODUK TERUS DARI KEDAI KERANA MALU JIKA ORANG LAIN TAHU KELEMAHAN ANDA

 

Anda Main Tak Sampai 5 Minit?
Anda Mengalami Pancutan Pramatang?
Adakah Rutin Seks Anda Terganggu?

INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS BERULANG KALI BERSAMA PASANGAN ANDA.

  1. ISTERI YANG INGINKAN PASANGAN ANDA HEBAT KETIKA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA
  2. ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA DAPAT MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA SEHINGGA ANDA PUAS
  3. ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA HEBAT MELAYANI HUBUNGAN SEKS SEPERTI MULA-MULA KAHWIN DULU..
  4. ISTERI YANG TIDAK MERSA PUAS DENGAN HUBUNGAN SEKS ANDA

USAH RISAU LAGI KERANA KAMI ADA JALAN KELUAR UNTUK MASALAH ANDA DI ATAS…

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT UNTUK LELAKI YANG INGINKAN ISTERI DAN PASANGAN ANDA MERASA BAHAGIA KETIKA MENIKMATI HUBUNGAN SEKS BERSAMA ANDA…

BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS MELAYARI HUBUNGAN INTIM BERSAMA ANDA

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT MASA KINI….

KAMAHerbs_Special_For_Male_Vitality_NO_SIDE_EFFECTS
KAMAherbs sudah menjadi bualan di kedai-kedai kopi malah di Koptiam juga,

di lobi hotel pun sudah mula terdengar-dengar bisik-bisik para hartawan dan konglomerat

yang inginkan stamina mereka seperti mereka sewaktu muda-muda dahulu.

Mereka juga sudah cuak dengan “pil biru”, yang boleh membuat mereka “mati di atas perut”.

 

“Tak nak lah saya Dato’… tiba-tiba mati atas perut , keluar TV3”,

saya terdengar seorang hartawan yang sedang berbual di lobi hotel terkemuka sewaktu sedang bercuti tempoh hari.

”Ko surf internet ada produk baru budak aku bagitau,

KAMA apa tah KAMAherbs gitulah namanya,

katanya power” Dato tersebut menjawab separuh berbisik. Saya tersenyum sendirian ,

famous juga KAMAherbs ni yer .

Tiba-tiba dicubit oleh isteri “ Ha tu senyum-senyum ada apa tu “.

Saya jawab ringkas “syyy nanti abang bagi tau yer”.

 

Soalan cepu emas yang sering ditanya oleh pembeli ialah

“berapa lama nak nak nampak kesan?.”

KAMAherbs bukanlah herba yang boleh menjanjikan satu minit atau 1 jam untuk membolehkan anda “beraksi”.

Ia adalah rumusan seratus peratus herba-herba hebat bukan herba-herba magis yang dicampur dengan Sildenafil atau Taladafil.

Oleh itu ia merawat bukanlah untuk membantu merangsang.

 

 

Hasil dari maklum balas oleh para pembeli , tujuh puluh peratus (70%),

mengatakan mereka mula merasa kesan baik dari KAMAherbs seperti ereksi yang mantap dan bertenaga,

tahan lama dari sebelum mengambil KAMAHerbs,

penis “bangun” diwaktu pagi setelah beberapa lama ia tidak begitu,

kuantiti sperma yang banyak walaupun baru bersama isteri didalam 1-2 hari,

sakit pinggang berkurangan atau hampir tidak sakit pinggang langsung sewaktu bangun dari tidur,

mudah tidur diwaktu malam, emosi lebih tenang,

merasa saiz penis lebih besar dari sebelum ini,

mereka merasa perubahan ini selepas satu atau dua minggu (1-2 minggu)

mengambil KAMAherbs sebagai makanan kesihatan secara teratur

dan kesan lebih pantas sekiranya tidak merokok dan melakukan masturbasi.

 

Oleh itu saya tidak menggelar KAMAherbs

sebagai herba magik tetapi ia adalah herba hebat!!.

Ramai sudah menikmati kehebatan produk ini..ANDA BILA LAGI….
Sewaktu di “online” kan KAMAherbs ni ramai yang tertanya-tanya, herba apa la pula ni kan …

KAMA di depannya macam ayat yang “common” je kan.

Betul la macam korang fikir tu “KAMASUTRA” , kenapa Kamasutra?

Jawapannya mudah , kerana herba-herba yang digunakan ialah Indian Ginseng dan Indian Viagra

yang tersohor di seantero dunia.

Malah nama herba hebat Ashwaganda telah tertera didalam kitab KAMASUTRA,

sebagai raja herba dari pelbagai herba yang terdapat didalam kitab tersebut.

Maka tidak keterlaluanlah jika diberi nama KAMAherbs Indian Ginseng atau Ashwaganda,

nama saintifiknya ialah Withania Somnifera dan Safed musli

atau nama saintifiknya Chlorophytum borivillianum yang telah dilapurkan

mempunyai permintaan melebihi bekalan.

 

Kerajaan India menggalak para petaninya untuk mengusahakan Ashwaganda secara intensif,

dengan memberi kemudahan kepada para petani untuk memohon bantuan pinjaman

bagi mengusahakan penanaman Ashwaganda dan Safed Musli atau “Indian Viagra”.Ashwagandha,

Ashwa bermaksud kuda , manakala ganda bermaksud wangian,

ini merujuk kepada kekuatan seksual bak seekor kuda.

 

Bahan aktif yang dapat dikesan didalam Ashwaganda

 

Withaferin, Withanolides, Withanine, sitoindosides, Somniferine, Alkaloids dan Ethanolides.

Withanolides dipercayai mempunyai pelbagai fungsi perubatan .

Herba ini menstimulasi sistem sel imun seperti lymphocytes

( sel darah putih dan sistem imun vetebrate).

Ashwaganda mengawal inflamasi (jika terjadi) dan mempertingkatkan memori atau minda.

Pengambilan Ashwaganda dan Safed musli secara serentak

akan membaikpulih sistem tubuh terutama sistem reproduksi lelaki.

Aswaganda juga terkenal sebagai tonik atau herba adoptogen.

 

Bagaimana KAMAherbs berfungsi ?

 

Sekiranya ada produk yang boleh menjanjikan bahawa anda akan mendapat ereksi selepas 30-60 minit,

pada pandangan saya ia mempunyai bahan-bahan perangsang seperti sidenafil,

macam kes yang dilaporkan baru-baru ini, patut la “power” semacam je lepas minum kopi tersebut,

rupa-rupanya kopi tersebut telah dicampur dengan sidenafil,

bahan yang digunakan didalam Viagra.

Nasihat saya kepada insan-insan yang inginkan kesan yang pantas,

hentikanlah keinginan yang boleh membawa malapetaka ini

dan kembalilah ke jalan yang agak jauh tetapi anda boleh mendapat manfaat yang kekal.

 

 

Konsep penyembuhan KAMAherbs adalah sama seperti lain-lain produk,

Viagra , Vimax dan pelbagai nama lagi dipasaran.

Ramuan herba yang berkualiti tinggi didalam KAMAherbs

akan bertindak mengawal stres yang menjadi masalah utama kepada individu yang mengalami ED.

Hasil kajian menunjukan stres adalah punca utama kepada ED, ereksi pra-matang,

kehilangan libido (nafsu seksual) dan pelbagai masalah kesihatan lain

seperti obesiti, kesuburan, kemurungan, darah tinggi, jerawat dan lain-lain.

 

 

KAMAherbs akan merawat ED dengan memberi kesan secara semulajadi,

yang membolehkan otot di antara dinding arteries

(saluran yang membawa darah beroksigen) didalam penis membesar atau tidak mengecut (ia releks).

Ini membolehkan saluran itu membesar dan membenarkan lebih banyak darah melaluinya

dan membolehkan erection (penis mengeras) dan menjadikan penis lebih besar.

 

Penis-cross-section-anatomy_000
Zakar atau penis lelaki mempunyai 2 saluran, salah satunya Corpora Cavernosa ,

Corpora Cavernosa ialah saluran diatas penis sementara Corpus Spongiosum dibahagian bawah penis .

Urethra ialah saluran kencing dan pengeluaran sperma.

Bila saluran ini tidak relek atau mengecut maka bekalan darah tidak dapat memasuki penis dan terjadi ED.

Herba-herba ini membantu untuk kedua-dua saluran ini menampung lebih banyak darah,

tidak mustahil penis anda mendapat ereksi yang padu,

bertenaga dan menjadikan penis anda lebih panjang dan besar.

 

corpora

 

Ashwaganda adalah tumbuhan yang tumbuh di India, Paksitan dan Sri Lanka,

menyerupai pokok tomato dan satu species dengan pokok tomato.

Pakar Ayurvedic telah mendapati Ashwaganda telah tertulis didalam kitab KAMASUTRA

sebagai tumbuhan yang amat hebat diantara tumbuh-tumbuhan aphrodisiac

yang tercatat didalam kitab tersebut.

Ashwaganda juga digelar dengan pelbagai nama seperti Indian Ginseng,

Winter Cherry, Ajaganda, Sam Al Ferakh dan lain-lain lagi mengikut bahasa Negara masing-masing.

 

ashwaganda-kamaherbs

Ashwaganda adalah herba adoptogen,

istilah ini digunakan oleh herbalist (ahli herba bertauliah)

sebagai merujuk kepada herba semulajadi yang membantu menguatkan ketahanan tubuh

kepada stress, trauma, kerisauan melampau dan keletihan melampau.

Kesemua herba adoptogen adalah anti-oxidant

(antioxidants berfungsi melawan dan mempertahankan tubuh

dari serangan unsur tidak baik sehingga boleh merosakkan tubuh manusia).

Herba adoptogen juga adalah bebas toksik.

 

safed-musli

Safed Musli juga dianggap tumbuhan “ajaib” hingga digelar “wonder crop”,

“herbal Viagra” dan “root of gold” kerana kesan terapuetik yang mempunyai nutirisi tonik

seperti 25 bahan alkaloid, protein, karbohidrat, steroid dan polysaccharides

yang boleh dimanfaat oleh sistem tubuh manusia. Herba hebat ini telah dikaji dan disahkan mampu,

  • Kesan ini membolehkan herba hebat ini menyegarkan tubuh dan minda tanpa kesan sampingan
  • Safed Musli mempunyai kesan anti-ageing.
  • Selain Ashwaganda , Safed Musli juga di anggap “teman baik bagi lelaki” . Ia adalah herba aphrodisiac yang amat hebat untuk merawat system reproduksi lelaki seperti mati pucuk,pancutan pra-matang dan kuantiti sperma yang tidak mencukupi.
  • Merawat keletihan mental dan fizikal
  • Menaiktaraf sistem ketahanan badan.
  • Ia juga digunakan sebagai herba untuk merawat kencing manis dan sakit-sakit sendi (arthritis)

 

Ginseng adalah tumbuhan adoptogen seperti Ashwaganda

yang biasanya boleh didapati dinegara Asia yang beriklim sejuk

dan biasanya di tanah tinggi seperti digunung yang biasanya di Negara China, Korea dan Jepun.

Ginseng adalah tumbuhan yang lambat untuk membesar menjadikan ginseng amat berharga dipasaran.

Sebagai herba adoptogen Ginseng bertindak hampir sama kesannya dengan Ashwaganda.

Gandingan Ginseng dan Ashwaganda akan memberi kesan “double impact”

dimana kedua-dua ginseng ini mempunyai kesan ginsenosides (steroid semulajadi) yang berbeza-beza.
TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI
UNTUK MEMBELI PRODUK INI……
NILAI RM150 ADALAH KECIL JIKA DI BANDINGKAN

DENGAN KEPUTUSAN YANG ANDA PEROLEHI NANTI..

 

  • – BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS BERSAMA DENGAN ANDA….
  • – KEYAKINAN ANDA BERTAMBAH
  • – ANDA TIDAK MERASA RENDAH DIRI LAGI UNTUK BERSAMA ISTERI ANDA…
  • – KEPUASA TERPAMPANG DI WAJAH ISTERI ANDA
  • – ISTERI ANDA MEMUJI ANDA…..”ABANG POWER LA”….”TERIMA KASIH ABANG…..”

unnamed (1)

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT…

HIDUP HANYA SEKALI….JANGAN SAMPAI SUDAH TERLEWAT BARU ANDA MEMBUAT TINDAKAN……

HARI ESOK BERMULA DENGAN APA YANG KITA LAKUKAN HARI INI……

 

APA TUNGGU LAGI……
SAYA NAK ODER SEKARANG JUGA….

ORDER LA SEKARANG BAG!!

SMS/WHATSAPP:

” KAMAHERBS”

ke 011-11577206

abang cepatlah beli5

Bang cepatlah beli….

1889 Total Views 2 Views Today

Incoming search terms:

2 Responses to KAMAHERBS – Ubat Kuat dari Negeri Hindi

  1. Dr Yusoff says:

    berapa harga kama herbs

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You might also likeclose